Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Δεν βρέθηκε περιεχόμενο(Πινόκιο,Φώνδας)

Προς το παρόν, δεν μπορεί να εμφανιστεί η σελίδα που ζητήσατε. Ενδέχεται να μην είναι προσωρινά διαθέσιμη, να καταστράφηκε ή να έληξε ο σύνδεσμος στον οποίο κάνατε κλικ, ή ακόμη και να μην έχετε δικαίωμα προβολής της σελίδας.


Τέρμα πιά με το μελόδραμα.
Δεν είμαι πια κακομαθημένο,
ούτε βάρος, ούτε νάρκισσος.
Μπορώ να εκφέρω νηφάλια άποψη για την κοινωνία,
πέρα απ' τον μικρόκοσμό μας.
Θα γυρνάω σπίτι
και θα 'χω να σου λέω βαρετές ιστορίες καινούργιες.
Που δεν θα ξέρεις.

ΘΑ 'ΧΩ ΝΕΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
Όταν και αν μου ξαναμιλήσεις.
Δεν είμαι κανένα παιδάκι πιά.
Θα δεις.
Θα μπορείς και να μ' εμπιστεύεσαι απο 'δω και μπρος.
Όλα επιτέλους θα μπουν σε μια σειρά.
Δεν θα χρειάζεται να με κερνάς εσύ μπύρες.
Ούτε σουβλάκια.
Βρήκα δουλειά.
8ωρο.
350.
ανασφάλιστος.
YIOUPIIIII!!!!!!
:)

  *
*   *

Σβήνω τα κεράκια από την τούρτα των γενεθλίων μου.
Βέβαια δεν υπάρχουν κεράκια, δεν υπάρχει τούρτα και δεν υπάρχουν γενέθλια.
Υπάρχει μόνο ένας σβησμένος,
που μετά το πάρτι θα πάει κάπου για σβήσιμο.
Ταλαντεύομαι να ξαναρχίσω την ποίηση
αλλά της κλείνω το στόμα με το χέρι μου
και τη φιλάω στη μύτη.
Δεν αντέχω άλλα ατυχήματα ή έστω
δεν τα αντέχω με τέτοιο κούρεμα.
Μην παραξενεύεστε
απ' τις ταινίες που βλέπαμε
δυστυχώς δεν κρατήσαμε μόνο τα χάπι εντς
-που φυσικά δεν ήρθαν ποτέ-
αλλά και την ελπίδα μιας καλής αισθητικής
-A τι ταιριαστό ζευγάρι αυτοί οι δύο!-
αλλά όσα ταιριαστά ζευγάρια γνωρίσαμε
σφάξανε ο ένας τον άλλο και το γυρίσαν στα memes.
Τώρα μαζί με εμάς τριγυρίζουν με περίπλοκες απαντήσεις σε απλά ερωτήματα,
δεν έχουν περιεχόμενο.
δεν έχουμε περιεχόμενο.
-εμένα προσωπικά αν μια κοπέλα που αγαπώ γελάει δίπλα μου δε με νοιάζει κι αν παίζει snoop dog στο background-
παρόλα αυτά
γεννηθήκαμε με Aλεξίου
και θα πεθάνουμε με Beatles
Yellow submarine όχι στη μεσόγειο
μα στα βαλκάνια
γιαυτό κολλάει το πράγμα
και γκρινιάζεις ότι δεν τσουλάει με τίποτα. 

2 σχόλια: